Вирішення низькошвидкісних обертових сервоприводів з двигунами з прямим приводом дозволяє уникнути прихованих початкових витрат, заощаджуючи гроші протягом терміну служби машини. Приклад показує 73 000 доларів щорічної економії на машині для виготовлення віджетів.
Двигун з прямим приводом характеризується циліндричною формою «пончика» з отвором через середину обертового фланця. Зазвичай немає вала двигуна, як у стандартного серводвигуна. Обертова частина двигуна з прямим приводом все ще називається ротором з монтажними отворами вздовж фланця. Вантаж кріпиться безпосередньо до фланця двигуна. Це джерело назви: «двигун з прямим приводом».Частина, яка не рухається, називається статором. Тут підключаються кабелі. На статорі також є отвори для кріплення, які кріпляться болтами до рами машини.
Двигуни з прямим приводом мають набагато більший крутний момент, ніж стандартний серводвигун, і набагато меншу швидкість. Вони обмінюють швидкість на крутний момент, з типовими максимальними швидкостями від кількох сотень обертів за хвилину до десятків об/хв з надзвичайно високим крутним моментом.
Інформація про розмір двигуна з прямим приводом, вибір, застосування,конструкцію та про показники продуктивності за посиланням: https://www.controleng.com/articles/direct-drive-servo-tutorial-application-update/