Інженерам більше недостатньо бути просто технічними чаклунами – потрібно ще й вміти презентувати себе, свої ідеї і свої продукти**. Пітч – трихвилинна доповідь, де потрібно розкрити суть і потенціал вашої ідеї так, щоб купа інвесторів наввипередки дали вам грошей на розвиток та реалізацію * . У пітча є вже усталена структура, порядок та схема, які допомагають інноваторам донести свої думки до потрібних людей. Все це – не вроджені знання та навички, їх можна і треба тренувати. Все по-дорослому: строгі таймінги, каверзні питання, скептицизм, імітація біг-босів.
Справились, визначили зони росту: працювати над проблематизацією, позиціонуванням, цільовою аудиторією, прикладами, самим презентуванням, мислити категоріями цінностей, а не вартості.
Згадали Шнайдер Електрік, Фенікс Контакт, Сіменс, Дженерал Електрік Predix, Емерсон, працьовитих китайців і розумних українців – всі при ділі були.
.
Класно провели час, стали сильнішими, розширили свої горизонти та збагатились інтелектуально
—
* ми – бюджетна організація, тому грошей не даємо. Але все враховано при виставленні заліків. Жодна добра справа не має залишитися без відповідного покарання
** стартапери в промисловості – це не студенти, а люди з досвідом, які бачать проблеми, біль підприємств і знають, куди прикласти подорожник. Тому для тем ми не зі стелі брали ідеї, а використали інноваційні продукти відомих компаній і намагалися їх собі продати. В навчальних цілях – це більше ніж окей.